Як ви думаєте, що може бути спільного між "пригодами Шерлока Холмса" Артура Конан Дойла і актом про капітуляцію Німеччини у Другій світовій війні? Вони написані ручкою Parker.

Один з найбільш впізнаваних брендів у світовій історії створив американський винахідник і бізнесмен Джордж Сэффорд Паркер.

Джордж Сэффорд Паркер

Вся його історія з її більш ніж скромного початку розвинулася в класичну бувальщину про те, як рішучість і винахідливість однієї людини сформували цілу галузь - від учителя до виробника ручок і засновника неймовірно успішної корпорації, яка заробляла і підкорювала мільйони.

Паркер працював за принципом "зроби щось краще, і люди це куплять", саме це і дозволило йому заробити багатомільйонні статки.

Популярні новини зараз

Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі

Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня

Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання

Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти

Показати ще

Так з далекого 1888 року Джордж Паркер поставив перед собою мету – виготовлення найкращої ручки у світі. А 3 травня 1904 року "Parker Pen Company" запатентувала першу письмову ручку з механічною системою набору чорнила, яка представляла собою практичний гумовий мішечок. І це була дійсно найкраща ручка того періоду.

Вже в 1906 році на ринок була випущена ще одна ручка EMBLEM з нанесеними на неї емблемами таємних товариств. Ця ручка була прототипом сьогоднішніх виробів напрямку B-to-B, призначених для корпоративних ринків. По суті, в цій галузі Паркер був багато в чому першовідкривачем.

Золотим часом для The Parker Pen Company стали 20-ті роки XX століття. 1921 рік увійшов в історію Нобелівською премією Альберта Ейнштейна і бестселером від Джорджа Паркера — на американських прилавках з'явилася ручка Parker Duofold. Це було справжнім проривом.

Велика яскраво-помаранчева ручка з міцним корпусом коштувала 7 доларів, що було в той час страшенно дорого. Але незважаючи на ціну, її вмить розкупили, і вона стала символом "ревучих двадцятих".

Повністю впевнена в якості продукту, компанія стала давати на Duofold 25-річну гарантію. Пізніше на ручки Parker з'явилася довічна гарантія.

До речі, довічна гарантія була теж своєрідним рекламним трюком, адже вона поширювалася тільки на сам корпус, тоді як перо і чорнило потрібно було обов'язково міняти, з ручкою поводитися дбайливо, наприклад, не тримати її на сонці, періодично промивати, не кидати.

Не минуло й повних 5 років, як Джордж Паркер знову потряс ринок. Він запустив потужну рекламну кампанію, в якій ручки доводили свою міцність, коли їх кидали з краю Великого каньйону або з літака, що летів на висоті 1000 метрів.

Нагадаємо, 357 років тому в Парижі з'явився перший громадський транспорт. Омнібус комбінував функції візника і диліжанса.

Як повідомляв портал "Знай.uа", важко повірити, що ці винаходи користувалися попитом. Здається, що в якийсь момент люди просто з'їхали з глузду, і почали масово слідувати новим технологіям.

Також "Знай.uа" писав, яким був перший позашляховик Porsche.