Крім комунікативних навичок у спілкуванні важливо розвивати професіональний рівень.
У сучасному світі, важливо розвинути професійні стосунки серед колег. Для того, аби спілкування приносило задоволення та не заважало професійному зростанню, слід уникати певних помилок. Психологиня Іоанна Шемедюк дала декілька порад, як розвинути навички професійної комунікації у колективі.
Основні правила, які відзначила експертка, це професійна етика та фаховий обмін, та щире людське спілкування, яке сприяє особистісному взаємообміну та загальній злагодженості виробничого процесу.
Варто в колективі звертатися до колег за певною формою, наприклад на ім'я та по батькові, або ж як заведено у колективі.
Друг засунув фен туди, куди не треба: жарт закінчився загибеллю та втратою стосунків
Перерахунок пенсій: у кого та на скільки зростуть виплати
Кінець епохи "бусифікації"? Для ТЦК готують важливі нововведення
Пенсіонерам, сім'ям з дітьми та людям з інвалідністю виплатять по 10 800 гривень: як отримати
Також слід витримувати субординацію, та уважно ставитися до взаємодії керівник-підлеглий та навпаки. Залежно від службової інструкції варто відповідно звертатися до колеги, який займає вищу посаду.
Не варто забувати про почуття власної гідності, тримати на рівні самооцінку, та не забувати про розвиток професійних якостей. Це значною мірою збагатить спілкування в колі колег. Особистісне та фахове зростання кожного члена професійного колективу підвищує якість комунікативної та інших взаємодії усього колективу.
Нагадаємо, ми писали, що над колегою не пожартуєш: такі витівки тепер внесли у законодавство.
Як повідомляв "Знай.ua" акваріумні рибки допоможуть знизити стрес і тиск: відмінний варіант подарунка для бабусь та дідусів.
Також "Знай.ua" інформував, стримування сліз чи сміху може нашкодити здоров'ю: українцям нагадали про важливість емоційної гігієни.