Крім комунікативних навичок у спілкуванні важливо розвивати професіональний рівень.
У сучасному світі, важливо розвинути професійні стосунки серед колег. Для того, аби спілкування приносило задоволення та не заважало професійному зростанню, слід уникати певних помилок. Психологиня Іоанна Шемедюк дала декілька порад, як розвинути навички професійної комунікації у колективі.
Основні правила, які відзначила експертка, це професійна етика та фаховий обмін, та щире людське спілкування, яке сприяє особистісному взаємообміну та загальній злагодженості виробничого процесу.
Варто в колективі звертатися до колег за певною формою, наприклад на ім'я та по батькові, або ж як заведено у колективі.
Терміново біжіть до супермаркету, поки не почалися тривалі відключення світла: що потрібно купити кожному українцеві
Пенсіонери ВПО можуть отримати солідну надбавку: що для цього потрібно
Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
Також слід витримувати субординацію, та уважно ставитися до взаємодії керівник-підлеглий та навпаки. Залежно від службової інструкції варто відповідно звертатися до колеги, який займає вищу посаду.
Не варто забувати про почуття власної гідності, тримати на рівні самооцінку, та не забувати про розвиток професійних якостей. Це значною мірою збагатить спілкування в колі колег. Особистісне та фахове зростання кожного члена професійного колективу підвищує якість комунікативної та інших взаємодії усього колективу.
Нагадаємо, ми писали, що над колегою не пожартуєш: такі витівки тепер внесли у законодавство.
Як повідомляв "Знай.ua" акваріумні рибки допоможуть знизити стрес і тиск: відмінний варіант подарунка для бабусь та дідусів.
Також "Знай.ua" інформував, стримування сліз чи сміху може нашкодити здоров'ю: українцям нагадали про важливість емоційної гігієни.