Національний регулятор НБУ займається не лише впорядкуванням стабільності курсу валют та обліковими ставками, у Нацбанку є функція розв'язання проблемних питань з приводу порушень прав споживачів.
У НБУ порадили українцям, як діяти у випадках, коли та чи інша фінустанова порушує права клієнтів.
Перш за все, зазначають у регуляторі, слід звернутися безпосередньо до самої фінустанови. Можна зателефонувати на "гарячу лінію" або надіслати письмову скаргу на керівництво цієї установи.
Якщо ж питання не вдалося вирішити шляхом звернення до фінустанови, можна звернутися до Національного банку.
Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень
Перевірки від газовиків вийшли на новий рівень: українцям розповіли про документ, який треба підписати
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
Це можна зробити:
- через онлайн-форму на сайті НБУ за посиланням;
- надіславши листа на електронну пошту: nbu@bank.gov.ua;
- зателефонувавши до контакт-центру НБУ: 0 800 505 240;
- через чат-бота nbu_contact_bot у Viber або у Telegram
Важливо не лякатися, а детально розповісти, що трапилося, із зазначенням усіх складових питання. Також у звернення важливо вказати ваше прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання та електронну пошту.
У Національного банку є 30 календарних днів на розгляд звернення. Але на актуальні та термінові звернення регулятор намагається відповідати оперативніше.
Нагадаємо, ми писали, що українцям готують пенсії та зарплати грошима, які не помацаєш: чого чекати.
Як повідомляв "Знай.ua" переказувати кошти будемо по новому: НБУ запускає нову систему платежів.
Також "Знай.ua" інформував, картки Monobank тепер не поповнити через IBOX: українцям розповіли, що робити.