Друга світова стала першою справжньою "війною машин" - було задіяно і сконструйоване рекордну кількість техніки. Конструктори, інженери і техніки всіх країн-учасниць працювали не покладаючи сил, створюючи все нові види техніки.
Деякі машини стали прототипом для створення сучасних позашляховиків. Деякі авторазработки так і не встигли потрапити в серію – тим не менш, для свого часу стали справжнім проривом.
Fiat SPA TL 37
За наказом Муссоліні в 1937 році конструктори зібрали особливий автомобіль, призначений для операцій в умовах повного бездоріжжя. Fiat отримав потужний бензиновий двигун V4, високий кліренс і окрему функцію управління задніми і передніми колесами. Бойова машина могла перевозити до 6 бійців і легку артилерійську гармату на причепі.
Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році
Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо
Пенсіонери ВПО можуть отримати солідну надбавку: що для цього потрібно
Українців попередили про три місяці без пенсії: у кого будуть проблеми з ПФУ
kDF Typ 166
У 1942 році німецькі інженери створили перший в світі автомобіль-амфібію. Автомобіль розвивав швидкість до 80 км/год, вмів пересуватися по воді і в цілому був чудово сконструйований.
Правда, амфібії було достатньо кілька дірок нижче ватерлінії, щоб піти на дно.
Kurogane 95
Японські майстри створили цього технічного монстра ще до початку Другої світової війни. Універсальний бойовий позашляховик на цілих 4 роки обігнав знаменитий Jeep. До речі, саме Kurogane 95 став першою машиною компанії Nissan, про що, правда, японці рідко згадують.
Horch 930
Потужне авто могло розвинути неймовірні 170 км/год. Horch 930 створювався спеціально для вищих командних чинів німецької армії: замість пасажирських сидінь був встановлений комфортний диван, поруч розташовувалася персональна радіостанція і навіть умивальник з гарячою водою.
Horch 901 Type 40
Модний офіцерський автомобіль перетворювався в дуже потужний позашляховик. Військова модифікація Horch 930 відрізнялася від цивільного "побратима" не тільки більш брутальним виглядом, але і тим, що крутний момент передавався на всі 4 колеса.
Latil M7T1
Latil M7T1 створювався французькими конструкторами, як автомобіль-універсал. Машина вийшла настільки вдалою, що її використовували і супротивники: офіцери Третього рейху, що служили на території Франції, навіть шукали її спеціально.
Як повідомляв портал "Знай.uа", в Польщі вперше стали використовувати нафту для освітлення вулиць. Нафта надходила з району Карпат.
Також "Знай.uа" писав, хто і коли створив перший автомобіль.