Закарпатті, як частина Європи, зміг отримати в XIX столітті залізницю. Відомо, що прокласти шлях через гірський ландшафт було непросто, тому вирішили копати тунелі.
Знаменитий Бескидський тунель був збудований ще 1886 року під час Австро-Угорщини. Тоді залізничне сполучення з Мукачева називалося Мункач-Лавочне.
Однак у той час тунель був досить незручним для пасажирів через поїздів, які були з парою. Так, з паровозної тяги виходив їдкий дим і пар, якому нікуди було подітися, тому пасажирам доводилося закривати вікна і прикривати ном і рот хусточками, щоб не вдихати шкідливі пари.
У часи Другої світової війни угорські війська, при відступі, частково підірвали тунель, що зупинило його роботу на 2 роки. В липні 1946-го рейс знову запрацював.
Повністю замінить ТЦК: які зміни чекають мобілізацію
Пенсіонерів змусять повернути частину виплат державі
Українцям дозволили не сплачувати за комунальні послуги: коли рахунки можна "заморозити"
Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень
Зараз через тунель продовжують їздити потяги. Зовсім скоро поруч із древнім тунелем з'явиться новий. У ньому буде два шляхи, а також камери відеоспостереження і навіть гарантія на 100 років.
Нагадаємо, в Амстердамі роздають історичні уламки міста.
Як повідомляв Знай. ua, як українець знайшов унікальний скелет, його не можуть розкрити таємницю майже 100 років.
Також Знай. ua писав, що які таємниці приховує Чорне море.