Згідно із Законом "Про захист прав споживачів", кожен з нас може повернути або обміняти товар протягом 14 днів з моменту покупки. Бувають ситуації, коли чек втрачається, але це не є перешкодою.

Звичайно, з чеком набагато простіше обміняти товар, адже це головне підтвердження покупки. Без наявності продавці можуть відмовити, але це порушує права споживачів. Процедура повернення в цій ситуації відрізняється, тому що потрібно надати факти купівлі без чека.

Супермаркет. Фото: скрін youtube

Спочатку варто звернутися до касира і пояснити ситуацію, магазин повинен знати, що робити в таких випадках. У покупця можуть попросити написати заяву про отримання копії товару. Що в ньому потрібно зазначити:

  • назва торгової точки
  • реквізити продавця
  • особисті дані покупця
  • опис товару, який повертають
  • дата купівлі
  • дефекти товару та час їх виявлення
  • повна вартість
  • відмітка про відсутність або втрату чека
  • дата звернення
  • підпис покупця

Якщо магазин відмовляється, то можна звернутися до суду. Довести факт покупки без чека нелегко, але можливо. Підтвердженням можуть бути інші документи – гарантійний талон, технічний паспорт, штрих-код на упаковці, бонусна картка, свідоцтво інших покупців, записи з камер та інше.

Популярні новини зараз

Нові правила зняття готівки: ПриватБанк повідомив про обмеження

Пенсіонерам подвоять доплати: хто отримає більше грошей

Українцям заборонять продавати та залишати у спадок квартири: кого це торкнеться

Чому одні будинки відключають, а інші залишаються з електрикою: енергетки пояснили схему

Показати ще

Судове рішення. Фото freepik

Коли йдеться про покупку онлайн, при поверненні доведеться написати листа на ім'я продавця про те, чому товар потрібно обміняти чи повернути. В даному випадку не потрібний чек, адже є квитанції, які завжди зберігаються в онлайн-банкінгу. Продавець має відповісти протягом 30 днів, а у разі відмови - заплатити 1% вартості товару за кожен день затримки.

Нагадаємо, "Хотіли 60 грн, а послуга – безкоштовна": українець поскаржився на байдужість "Київстару"